Vođenje društvenih mreža i marketinških kampanja

Klijent: Pčelarstvo Krkalić

O projektu:

Pčelarstvo Krkalić se bavi proizvodnjom i prodajom meda, i njihov izazov je bio povećanje prodaje i podizanje svijesti o brendu. Naš tim je razvio strategiju za upravljanje društvenim mrežama i kreirao Facebook stranicu za ovog klijenta. Naša usluga obuhvatala je kreaciju oglasa, praćenje performansi i analizu kako bismo postigli ciljeve klijenta.

Rezultati:

Kreiranje profesionalne Facebook stranice omogućilo je klijentu da stvori online prisutnost i komunicira sa svojom ciljanom publikom.
Redovno objavljivanje kvalitetnog sadržaja povećalo je interakciju sa publikom i izgradilo zajednicu oko brenda.
Ciljane oglasne kampanje su značajno povećale vidljivost proizvoda i privukle potencijalne kupce.
Analitika je pomogla u identifikaciji najuspešnijih strategija i usmjerila dalje marketinške napore.