AMP – Vođenje društvenih mreža

Naziv projekta

Vođenje društvenih mreža - AM PRODAJA d.o.o.

Zadaci

Uvod

AM Prodaja d.o.o. je online trgovina koja prodaje širok asortiman proizvoda, uključujući artikle za kućne ljubimce, auto kozmetiku, elektro rasvjetu, proizvode za kuću i vrt. Cilj našeg angažmana je unaprijediti njihovo prisustvo na društvenim mrežama, povećati angažman korisnika i generisati veći broj potencijalnih kupaca.

Istraživanje

Analiza tržišta

Pregledali smo konkurenciju i trenutno stanje društvenih mreža AM Prodaja d.o.o. kako bismo identifikovali prilike za poboljšanje

Ciljna publika

Definisali smo ciljnu publiku na osnovu demografskih, geografskih, psihografskih i bihevioralnih podataka. Naša ciljana publika uključuje vlasnike kućnih ljubimaca, ljubitelje automobila, entuzijaste za uređenje doma i vrta te tehnološki osviještene korisnike.

Strategija sadržaja

Kreirali smo strategiju sadržaja koja uključuje vrste objava (informativne, zabavne, promotivne), učestalost objava i optimalno vrijeme za objavljivanje.

Radovi